29 sierpnia 2016

DRESS MOOSHI | OOTD


















Jeżeli obserwujesz mojego Instagrama (aggiestyl), to zapewne widziałeś już moją stylizację w  sukience z frędzlami (klik)
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu, jak poprzednia - pastelowa.
Będzie mi niezmiernie miło, jeśli ocenisz ten post i stylizację w komentarzu!
_______________________________________

!!! Chcę Wam również przypomnieć, że do 10.09 macie zniżkę -15% na biżuterię na stronie francow.com z kodem rabatowym "aggiestyl" - warto skorzystać! :)

_______________________________________


Komplet biżuterii (bransoletka + naszyjnik)- Francow.com
Bransoletki - Deltimo.com
Torebka - Felice.pl
Buty z frędzlami - Papilion.pl

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, chociaż kolor butów na moje oko odrobinę nie pasuje do całości ;')
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak racja fajnie by wyglądały takie ale beżowe :) chętnie Cie zaobserwuje jak będę na laptopie, z telefonu nie wiem czemu nie moge :(

      Usuń
  2. Piękna sceneria, do tego świetna stylizacja, bardzo mi się podoba całość. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjecia i piekne tatuaże i cała stylizacja. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się ta sukienka, choć na Twoim miejscu założyłabym do niej trochę inne buty. Zapraszam do siebie https://kaaisu.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty specjalnie takie dobrałam i moim zdaniem pasują, chociaz mógłby by być np beżowe :) dziękuje za miły komentarz :) chętnie Cie zaobserwuje jak bede na komputerze, bo z telefonu nie moge :( i rownież zapraszam do obserwowania mojego bloga :*

      Usuń
  5. Stylizacja świetna ! 9/10 .
    -1 punkt za buty , wybrał bym inne . I tatuaże , które uwielbiam , twoje są fajne . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń