18 maja 2016

Suplementy Queen Fit

Suplementy i odżywki - kiedy stosować, dla kogo i po co je stosować ? 


Queen Fit™ to kompleksowa linia preparatów stworzona specjalnie z myślą o kobietach, którą chcę być i żyć FIT.Profesjonalne i kompleksowe wsparciem na każdym etapie walki o wymarzoną sylwetkę oraz jej późniejsze utrzymanie!"W linii Queen Fit z pewnością znajdziesz dla siebie coś wyjątkowego.Wyróżnij się i sięgnij po Queen Fit - elitarną i elegancką linię produktów, która będzie Twoim sojusznikiem i pomocnikiem w walce o perfekcyjną sylwetkę. Określ czego pragniesz i wraz z Queen Fit zdefiniuj swoje wymarzone kształty." - możemy przeczytać na stronie producenta.
Po dwóch miesiącach użytkowania mogę się pod tym podpisać obiema rękoma! 

Odżywki białkowe to nic innego jak suplement diety, który pozwala nam na zaspokojenie zapotrzebowania naszego organizmu na białko. Działa tak samo jak każdy inny suplement diety - uzupełnia niedobory.
Białko jest niezbędne naszym mięśniom w celu regeneracji i budowy. Jeśli trenujecie, to Wasze mięśnie podczas treningu ulegają mikrouszkodzeniom - nadrywają się włókna mięśniowe, które aby zostać "zreperowane" potrzebują odpowiedniego wsparcia i pokarmu.


Co zauważyłam podczas stosowania serii Queen Fit?  Zdecydowanie moje ciało stało się jędrniejsze. Miałam mniejszy apetyt, a co też ważne, nie podjadałam w godzinach wieczornych i między posiłkami, a dodatkowo w ogóle nie miałam ochoty na słodycze. 
Stosując przedtreningówkę Work It Lady miałam taką chęć i zapał do ćwiczeń, jak jeszcze nigdy! Zdecydowanie bardziej się pociłam, przez co mój trening stał się bardziej efektywny. Byłam pobudzona, nie czułam zmęczenia i nie miałam ochoty wychodzić z siłowni :) 
Co za tym wszystkim też idzie - miałam lepszy humor. 


Swoimi spostrzeżeniami o produktach, ale także zastosowaniem ich, informowałam regularnie na swoim Snapchacie - Aggiestyl, do którego śledzenia zachęcam, by być ze mną na bieżąco! 
W internecie można znaleźć mnóstwo przepisów z wykorzystaniem odżywki białkowej, m.in: lody białkowe z bananem, budyń z nasionami chia, naleśniki z jagodami lub po prostu dodać do płatków owsianych z bananem i orzechami. Dzięki temu nasz posiłek stanie się bardziej wartościowy i...smaczny :) 

Suplementy Queen Fit można zamówić prawie na każdej stronie z odżywkami i suplementami, ja swój zestaw zamówiłam na stronie body4you.pl. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz