14 czerwca 2016

Pierwsza sesja

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami z pierwszej sesji zdjęciowej na bloga, którą robiłam wraz z Wiktorią w niedzielę. Victoria jest młodą, zaledwie 16-letnią, przesympatyczną i utalentowaną fotografką. I uwaga - zdjęcia wykonywała aparatem cyfrowym, nie lustrzanką. Zawsze to ja stałam po tej 'drugiej stronie' obiektywu, to ja robiłam zdjęcia i trochę nie wiedziałam, jak się zachować, kiedy to mi przyszło pozować. Jakiś czas temu miałam ponad 2letni romans z fotografią, który niestety zakończyłam, przez brak czasu. Teraz chcę się skupić na prowadzeniu bloga, więc obiecuję, że tych sesji będzie coraz więcej, abyście mogli mnie lepiej poznać.  Jako 'modelka' ostatnią sesję miałam kilka lat temu, więc muszę się na nowo wczuć w pozowanie, ale obiecuję, że z sesji na sesję będzie coraz ciekawiej, zobaczycie mnie więcej, poznacie lepiej. A i ja pokaże Wam swoją przemianę, ponieważ cały czas nad sobą pracuję i jak wracam do dawnej lepszej figury.
Zapraszam do obejrzenia prac Wiktorii: Wiktoria Kałużyńska Photography
Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba!
Zapraszam też na mojego Instagrama Aggiestyl
oraz na mojego snapchata: aggiestyl













7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :) Śliczna szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać troszkę nawet na Instagramie, że jakąś metamorfozę przechodzisz:) Ale wyglądasz ślicznie, myślę, że warto przy takich sesjach pisać, co tam na sobie masz, jaki makijaż itd. Czy mnie się wydaje dobrze, że na rzęsach tak ślicznie pogrubionych Maybelline Push Up Drama?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +Sandra Bb dziękuję bardzo! naprawdę bardzo mi miło! :) Masz rację, myślałam właśnie o takich opisach ubrań i makijażu i będę tak robić. Tak tusz od Maybelline Push Up Drama jest rewelacyjny, polecam!

      Usuń
    2. Rzęsy rzeczywiście masz mega!

      Usuń
    3. Aggie, jesteś fotogeniczna, więc warto podążać tą ścieżką:) Tusz Ci ślicznie podkreślił rzęsy, a widać, że i tak masz ładne i wyraziste oczka. Trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Bardzo fajne okularki ;] Myślałam,że to doklejane rzęski ! To efekt tylko maskary ???:D

    OdpowiedzUsuń