8 sierpnia 2016

Shoes lover
















Witajcie Kochani!
Jak chyba większość z nas kobiet, mam słabość do butów.. Jeśli śledzicie mnie na Snapchacie (aggiestyl) lub Instagramie (aggiestyl), to zapewne już wiecie, że jestem butomaniaczką! 
W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać stylizacje z dwiema parami butów, które mam ze strony Papilion
Pierwsza para to turkusowe sandały gladiatorki KLIK
Bardzo spodobał mi się ich soczysty, turkusowy kolor, który pięknie podkreśla letnią opaleniznę.
Dodatkowo buty są bardzo wygodne i leciutkie. Idealnie sprawdzą się na plażę i do chodzenia na co dzień. Obecnie na stronie są przecenione i kosztują tylko 29,00 zł!
Drugie buty to beżowe wiązane balerinki KLIK
Te spodobały mi się najbardziej! Klasyczne w swoim kroju i kolorze, będą pasowały praktycznie do większości stylizacji i na każdą okazję. Efektowne wiązanie wokół kostki wygląda bardzo elegancko. 
Są płaskie i wygodne jak typowe balerinki. Obydwie pary mam w rozmiarze 40. 
Pozytywnie zaskoczył mnie fakt, że na buty zamówione ze strony Papilion.pl mamy 24 miesiące gwarancji. Wybór obuwia jest przeogromny, m.in od sandałów, espadryli, balerinek, po trampki, kozaki i śniegowce. Jest to nie tylko strona z obuwiem, chociaż jest to zdecydowanie przeważająca część asortymentu, ale także z odzieżą i akcesoriami, w bardzo atrakcyjnych cenach!
Zapraszam na stronę Papilion.pl, gdzie obecnie trwają duże wyprzedaże! :) 

2 komentarze:

  1. Piękne zdjecia! Bardzo ładna jesteś! I te tatuaże... *_* <3

    Zapraszam   https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty ! Chyba się skuszę :D
    Zapraszam, dopiero zaczynam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń