3 sierpnia 2016

SUMMER STYLE | ETORBA.PL





















Uwielbiam zdjęcia z tej sesji i klimat tych zdjęć! Mimo tego, że nie wyglądam tutaj idealnie i tak jak bym chciała, to mimo wszystko te zdjęcia bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że Wam również.
Do tej stylizacji wykorzystałam przepiękną hiszpankę, którą również widzieliście w poprzednim poście w błękitnym kolorze. Moim okryciem lata są spodenki koronkowe. Po prostu się w nich zakochałam! Te białe koronkowe są moimi pierwszymi, ale kiedy doświadczyłam, jakie one są wygodne, idealne na lato i pasujące do różnych stylizacji, to od razu zakupiłam kilka nowych par w różnych kolorach i wzorach. 
W tej stylizacji przede wszystkim chciałam pokazać Wam torebki, które otrzymałam przy współpracy ze stroną etorba.pl. Pierwsza to stylowa kopertówka w camelowym kolorze z ozdobnym złotym łańcuszkiem. Można ją nosić na wiele sposobów, m.in jako typową kopertówkę w ręce, lub na ramieniu. Ozdobny łańcuszek można również odpiąć. Na stronie znajdziecie ten model w różnych kolorach KLIK
Druga torba jest o wiele większa, w kolorze brązowym, wykonana z eko skóry, mieści rozmiar A4, jest do niej dołączony również pasek w tym samym kolorze, więc możemy ją nosić również na ramieniu. Torebka jest podwójna, w środku znajduję się druga mniejsza torebka w tym samym kolorze, do której możemy przypiąć pasek i nosić mniejszą lub wykorzystać ją np jako kosmetyczkę. Torba idealnie sprawdzi się na codzień, jest bardzo pojemna. 
Obecnie jest ona dostępna na stronie prawie za pół ceny! KLIK
Na etorba.pl jest teraz bardzo dużo nowości, ale i wyprzedaży, więc polecam zajrzeć na stronę, bo na pewno każda z nas znajdzie coś dla siebie! Są tam torebki nie tylko na co dzień, ale również eleganckie i wizytowe. Dla niej i dla niego w świetnych cenach!

Podobają Wam się torebki, które wybrałam? Czekam na Wasze opinie, bardzo miło jest mi czytać Wasze komentarze i móc Wam na nie odpowiadać.

Foto - prostykadr.pl
Torebki - etorba.pl
Bluzka - jestesmodna.pl
Naszyjnik - sotho.pl
Zegarek - jodenkr
Buty - renee.pl

Zapraszam na mój Instagram Aggiestyl, gdzie do 8 sierpnia trwa konkurs, w którym możecie wygrać przepiękną biżuterię od Sotho. 

6 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo! zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, szczególnie torebka z łańcuchem, jednak buty mi tu jakoś nie pasują :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie również bardziej podoba się ta z łańcuszkiem :) ostatnio pokochałam espadryle <3

      Usuń
  3. torba super!stylizacja też bardzo mi się podoba,ale jednak myślę że bluzka opuszczona na romiona i to z dużymi falbanami nie pasuje do twojej figury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem, że nie mam perfekcyjnej figury i jestem dość niska, ale lubię eksperymentować :)

      Usuń