29 lipca 2016

HISZPANKA | SOTHO

















Jestem bardzo zadowolona z tej sesji, którą wykonała Dagmara. Od teraz takie zdjęcia będą częściej na blogu. Przepraszam Was za moje głupie miny ;)
Jestem zakochana w bluzkach typu "hiszpanka", mogłabym je nosić non stop. Uwielbiam eksponować swoje tatuaże, a dzięki hiszpanką czuję się zarazem swobodnie i elegancko. 
Jeśli chodzi o biżuterię postawiłam na minimalizm. Mam na sobie przeuroczy naszyjnik z trzema gwiazdkami od Sotho.pl. Naszyjnik jest na złotym łańcuszku i posiada trzy gwiazdki w różnych kolorach: srebrną, złotą i z różowego złota. Obecnie na stronie Sotho.pl trwa SUMMER SALE na całą kolekcję marki Sotho. Postanowiłam założyć również biały, elegancki zegarek.
Mam nadzieję, że Wam również podobają się te zdjęcia i chcecie ich więcej i częściej. 
Czekam na Wasze opinie i komentarze, bardzo miło jest mi je czytać i na nie odpowiadać! 
Zachęcam również do zaobserwowania mojego bloga, by być na bieżąco z postami. 

foto - prostykadr.pl
bluzka hiszpanka - jestesmodna.pl
naszyjnik trzy gwiazdki - sotho.pl
zegarek - jodenkr

1 komentarz:

  1. Wow, wow, wow i jeszcze raz wow! Jakie głupie miny? Wyglądasz tu jak profesjonalna modelka!!!

    OdpowiedzUsuń