13 września 2016

BIŻUTERIA GIORRE | #GIORREGIRL AMBASSADOR

Witajcie Kochani!
Dziś przychodzę do Was ze specjalnym postem, ponieważ mam dla Was zniżkę aż -25%, która dotyczy całego asortymentu na stronie z przepiękną biżuterią Giorre.com.pl.
Kod rabatowy "AGGIE25%" ważny jest do 19.09 o czym informowałam Was na wszystkich swoich mediach społecznościowych już od miesiąca. 
Do swojej stylizacji wybrałam biżuterię Giorre. Zaprezentuję Wam m.in naszyjnik z moją nazwą - aggiestyl, kolczyki w kształcie skrzydeł anioła i bardzo efektowną bransoletkę z charmsami. Postawiłam na biżuterię w złotym kolorze. Zresztą to Wy pomagaliście mi w wyborze koloru biżuterii, kiedy zapytałam Was o to i wahałam się miedzy złotem a różowym złotem. 




























Dziękuję GIORRE za podarowanie tak pięknej biżuterii i wyboru mnie jako Ambasadorkę biżuterii GIORRE. Dlatego chciałam, żebyście Wy - moi obserwatorzy również na tym skorzystali, dlatego mamy dla Was kod zniżkowy -25% na hasło "AGGIE25%" ważny do 19.09 na https://giorre.com/pl/


Biżuteria - GIORRE
Bluzka - Mohito
Spodnie - Bershka
Okulary - Born86
Torebka - Felice
Buty - Papilion


_________________________________________________

Zapraszam Was szybciutko na https://giorre.com/pl/ z moim kodem zniżkowym "AGGIE25%" -25% na całą biżuterię do 19.09! 
Snapchat - aggiestyl
Instagram - Aggiestyl
Facebook - Aggie Style

____________________________________________________

Będzie mi bardzo miło jak zostawicie po sobie komentarz z oceną mojej stylizacji oraz czy Wam również spodobała się biżuteria, którą wybrałam!

Pozdrawiam,
Agnieszka 

9 komentarzy:

  1. Ale wyglądasz pięknie, zostaję u Ciebie na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia *-* Wyglądasz cudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zasługa mojej Pani fotograf! :)
      Zapraszam do obserwowania, postaram się publikować coraz lepsze posty i stylizacje :)

      Usuń
  3. Wow przepiękna biżuteria, stylizacja i zdjęcia! Obserwuję :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :D Bardzo podobają mi się twoje buty i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :D Bardzo podobają mi się twoje buty i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te buty kontrastujące z klasyczną czernią. :)

    OdpowiedzUsuń