26 września 2016

BODY BULLS | BASKETBALL

Cześć kochani!
Kilka kilogramów i centymetrów temu...
Od razu uprzedzam - mega dużo zdjęć, na końcu również czarno-białe. 
W tym poście przedstawię Wam stylizacje w bardziej"amerykańskim stylu" - zdjęcia były wykonane w sierpniu, ale zastanawiałam się czy je wszystkie publikować. Osoby, które śledzą mój Instagram - aggiestyl mogły już widzieć kilka zdjęć z tej serii.
Na wstępie chciałam jeszcze Was o czymś poinformować :) Zaczynam robić wyprzedaże swojej szafy, które będę na bieżąco publikowała na Snapchacie - aggiestyl, na InstaSnapie (relacja na IG), a także na stronie Vinted, mój nick to również aggiestyl. Także zapraszam do śledzenia, na pewno każda z Was znajdzie coś dla siebie!

























































body bulls - claret style
spodenki - shein
buty ledowe - renee.pl
czapka - dsquared
zdjęcia - prostykadr.pl


___________________________

Mam nadzieję, że się Wam podobało! 
Miło będzie, jeśli zostawicie po sobie komentarz z opinią :)

Agnieszka 



3 komentarze:

  1. Też poluję na te body, ale właśnie czekam, aż zrzucę zbędne kilogramy - a z drugiej strony nie ma co czekać :) Świetnie wyglądasz, super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny te zdjęcia są przepiękne! Też muszę kupić sobie takie body - jest super! :) Baaaardzo lubię ten blog. Jest pełen inspiracji!

    Zapraszam również do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń