30 czerwca 2016

Natural Cosmetics | BIOAMARE

W okresie letnim, kiedy temperatury są bardzo wysokie i odsłaniamy więcej, niż przez resztę roku, a słońce wpływa na wygląd nie tylko skóry, ale i włosów powinniśmy szczególnie o nie dbać. W ostatnim czasie, po raz pierwszy miałam przyjemność testowania kosmetyków w 100% naturalnych firmy Bioamare. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ w dzisiejszym czasach na każdym kroku napotykamy produkty z dużą ilością chemicznych składów. Każdego dnia mamy z nimi styczność, nie tylko w kosmetykach, ale także w jedzeniu. Dlatego warto dać skórze odpocząć i stosować naturalną pielęgnacje ciała. 

Głównym celem firmy jest tworzenie kosmetyków naturalnych, skupiając się na składzie, tak by zostały dostarczone najpotrzebniejsze składniki dla skóry. Poza swoją naturalnością i składem produkty wyróżniają się swoim działaniem i oryginalnym zapachem każdego z nich.  Wszystko z miłości do natury. 

Otrzymałam do przetestowania pięć produktów do pielęgnacji ciała i włosów. 

Olej kokosowy nierafinowany ma za zadanie nawilżać i regenerować nie tylko skórę, ale i włosy. Nawilża i odżywia skórę, przez co zapobiega jej łuszczeniu. Dzięki swym właściwością łagodzącym możemy go również stosować na twarz, najlepiej nocą, ze względu na jego tłustą konsystencję. Oleje to skarbnica naturalnych składników odżywczych, witamin, minerałów, niezbędnych kwasów tłuszczowych oraz składników antyoksydacyjnych i prozdrowotnych. 
Niestety poprzez kiedyś częste farbowanie i prostowanie moje włosy stały się suche, porowate i łamliwe. Dlatego olej bardzo dobrze sprawdza się na moich włosach. Nakłam go na końcówki włosów, który intensywnie je nawilża i odżywia, dzięki czemu włosy wyglądają na bardziej zdrowe i zadbane. 



Organiczny peeling kokosowy ma kuszący zapach, a także wygląd dzięki zawartym w sobie oleju i wiórkom kokosowym! Peeling jest dość delikatny i łagodny, przez co cała czynność jest bardzo relaksująca i odprężająca, również dzięki słodkiemu zapachowi,  możemy poczuć się jak w domowym spa... Świetnie oczyszcza skórę z martwego naskórka, nawilża i ujędrnia. Lubię się opalać i być opalona, dlatego, żeby moja skóra wyglądała jak najlepiej, bardzo ważne jest dla mnie wykonywanie regularnego peelingu i nawilżanie. Dzięki temu mogę dłużej cieszyć się piękną opalenizną! 







Naturalny balsam w świecy idealnie sprawdzi się na wieczorowe letnie rytuały piękna. Po odpaleniu świecy, pod wpływem ciepła kosmetyk zmienia konsystencję i może być nakładany na skórę. W tym czasie możemy się rozkoszować pięknym zapachem świecy i świetną formułą aktywnych składników, bez konserwantów, sztucznych barwników i parabenów. Rewelacyjnie sprawdzi się w formie prezentu dla najbliższych, mamy czy przyjaciółki. Świeca i balsam, maksymalna dawka odżywienia dla skóry w jednym produkcie. Zdecydowanie numer jeden, kiedy będziemy chciały stworzyć sobie domowy rytuał spa. 





Malinowy Mus do ciała zdecydowanie jest moim faworytem! Zdobył mnie swoim słodkim, kuszącym zapachem, kolorem, konsystencją... Pachnie i wygląda jak deser malinowy i aż ma się ochotę go spróbować! W dotyku przypomina piankę, jest lekki, niezwykle przyjemny w stosowaniu, a do tego szybko się wchłania. Pozostawia skórę miękką w dotyku, intensywnie nawilżoną. Mam niesamowitą ochotę wypróbować jeszcze mus ciasteczkowy... Ponieważ nie jem słodyczy, a sam zapach produktu mógłby mi zastąpić prawdziwe ciastko. Bardzo kuszący wydaje się również mus mango, kocham owoce, zwłaszcza te egzotyczne! Jestem wielką fanką musów i maseł do ciała, dlatego chętnie przetestowałabym pozostałe, a ten malinowy podbił moje serce. 





Arganowy olejek do włosów to coś, czego było trzeba moim zniszczonym i suchym końcówką. Olejek, dzięki swoim właściwością regenerującym i nawilżającym, odżywia zniszczone włosy. Nadaje połysk, dzięki czemu włosy wydają się zdrowsze. Niezastąpiony w codziennej pielęgnacji włosów, zwłaszcza kiedy są one teraz bardziej narażone na ostre promienie słoneczne. 



Podsumowując, jeśli lubisz kosmetyki naturalne, to pokochasz Bioamare
Cieszę się, że miałam możliwość przetestowania kosmetyków naturalnych, które świetnie się u mnie sprawdziły. Chętnie przetestowałabym również produkty do twarzy Bioamare oraz pozostałe musy. Koniecznie dajcie znać w komentarzu, który kosmetyk Wam się najbardziej spodobał, z tych, które przedstawiłam. Czy używałyście już kosmetyków firmy Bioamare ? Znacie tą markę? Zachęcam do przetestowania i podzielenia się swoją opinią w komentarzach! 



7 komentarzy: