11 lipca 2016

Haul ze strony Cocolita.pl | pierwsze wrażenie i swatche

Kto śledzi mnie na snapchacie (mój nick to aggiestyl), ten wie że jestem typową zakupoholiczką... odzieżową, obuwniczą, ale przede wszystkim... kosmetykoholiczką. To uczucie, kiedy przychodzi do ciebie paczka, a ty cieszysz się jak dziecko i czujesz się jak w święta. Wtedy jestem szczęśliwa. Jestem uzależniona od testowania nowych kosmetyków i kolekcjonowania, coraz to droższych, lepszych kosmetyków. 
Ostatnio zrobiłam zamówienie na stronie Cocolita.pl, gdzie zamówiłam kilka produktów.
Strona jest przejrzysta, proces zamawiania bardo sprawny, a paczka przychodzi po 1-2 dniach.


Paleta cieni TheBalm Nude Tude 


 TheBalm Nude'Tude - Paleta 12 cieni do powiek + mini baza pod cienie Put A Lid On It 
To produkt, w którym dosłownie się zakochałam! Uwielbiam palety nie tylko cieni do powiek, ale ta zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Uwielbiam opakowania firmy TheBalm w stylu Pin-up Girls - są takie urocze i idealnie oddają moją osobowość, oryginalne i zabawne. Szczerze mówiąc, to właśnie przez opakowania, jakie ma TheBalm zaczęłam kupować ich produkty. Są tak piękne, że chciałabym mieć ich całą kolekcję - paletki cieni, produktów do konturowania, róże, bronzery, rozświetlacze... 
Jednak produkty TheBalm ujęły mnie nie tylko swoimi uroczymi i słodkimi opakowaniami, ale przede wszystkim swoją jakością. 
Paleta Nude'Tude, jak jej nazwa sugeruje, zawiera cienie w kolorystyce nude - czyli moje ulubione. Preferuję najbardziej taką kolorystykę, ponieważ dzięki nim możemy stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy. Plusem palety jest duże lusterko. W opakowaniu znajdziemy również aplikator, jednak wolę używać bardziej profesjonalnych pędzli do makijażu oczu. 
W palecie są dostępne cienie o nazwach: Sassy, Stubborn, Selfish, Sophisticated, Sexy, Serious, Snobby, Stand-Offish, Sultry, Schitzo, Silly, Sleek. 
Pojemność cieni to 11g, a bazy pod cienie 3,7ml. Ze względu na promocyjną cenę, jaka jest obecnie na stronie zamówiłam dwie sztuki.
Cienie utrzymują się cały dzień i jestem zachwycona ich jakością, pigmentacją i kolorystyką.
Specjalnie dla was zrobiłam swatche cieni z palety Nude'Tude. 









Bronzer The Balm Bahama Mama


Kultowy Bronzer The Balm Bahama Mama - to chyba najpopularniejszy w blogosferze produkt brązujący. Rozsławiony na YouTube, blogach i Instagramie. I mój numer jeden! 
Ze względu na to, że nie opalam twarzy, muszę się opalić produktami brązującymi. Codziennym i obowiązkowym elementem mojego makijażu jest konturowanie, przy którym wykorzystuję bronzer. Jest to matowy bronzer, nie zawierający drobinek, w ciemnym oliwkowym tonie, który daje nam efekt pięknej opalenizny, jakbyśmy co dopiero wróciły z egzotycznych wakacji. 
Opakowanie skradło moje serce wyglądem, ale też swoją jakością. Plusem jest lusterko w wielkości produktu. Również utrzymuje się cały dzień, idealny do konturowania. Pojemność to 7g. Również zaopatrzyłam się w dwa opakowania.







Loreal Infallible Sculpt 


Zestaw do konturowania Loreal Infallible Sculpt - 01 medium light. 
Jak już wspomniałam, w moim codziennym makijażu obowiązkową czynnością jest konturowanie, więc potrzebuję do tego dobrego i sprawdzonego produktu. Postanowiłam zamówić zestaw do konturowania od Loreal po wielu pozytywnych recenzjach, które obejrzałam na YouTubie. Również u mnie się sprawdził, mogę dzięki nim wymodelować i podkreślić rysy twarzy. Pokrywa niedoskonałości, łatwo się rozprowadza i nie pozostawia plam, ani smug. Podobno zawdzięczamy to dzięki konsystencji produktu - składa się z 60% z formuły pudrowej i z 40%  z formuły podkładu. 
W opakowaniu znajdziemy ulotkę, w której znajdziemy triki i sposoby konturowania twarzy. Na pewno przyda się zaczynającym przygodę z konturowaniem użytkowniczką paletki. 









MUA Pro Artiste Collection


MUA (Make Up Academy) Pro Artise Collection Paleta cieni i kosmetyków do konturowania. 
Prawdziwa gratka dla miłośników pięknych barw. Kompozycja delikatnych kolorów 6 cieni do powiek i 4 produktów do konturowania twarzy, idealnie sprawdzi się w dziennym makijażu. Dużym plusem jest to, że w jednym opakowaniu mamy cienie do powiek oraz kosmetyk do konturowania, co jest świetnym rozwiązaniem w podróży. Miałam okazję przetestować paletę i jestem zadowolona z tego produktu. Cienie są trwałe i nie osypują się. Pojemność palety to aż 17 gram. 







Sleek Makeup Bronze Block


Mozaika brązująca Sleek Makeup Bronze Block w odcieniu Dark.
Malutkie opakowanie o pojemności 9,3g zawiera w sobie bronzer w trzech odcieniach oraz róż. Paleta świetnie sprawdzi się przy konturowania twarzy, ale również wtedy, kiedy chcemy dodać sobie trochę opalenizny. Róż zawiera mikrodrobinki, które odbijają światło i nadają cerze promienny, lecz świeży wygląd. Kosmetyk ma aksamitną formułę i łatwo rozprowadza się na twarzy. 
Opakowanie zawiera lusterko, jest estetyczne i porządnie wykonane. 




Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z zamówienia ze strony Cocolita.pl. Przede wszystkim produktami firmy TheBalm, które pokochałam - za oryginalne, urocze opakowania i za jakość. Jeżeli chcecie być na bieżąco z moimi zdobyczami kosmetycznymi, nowościami, recenzjami różnych produktów to zapraszam na mojego Snapchata : aggiestyl, gdzie pokazuję również, jakie makijaże mogę wykonać z wykorzystaniem tych produktów. Również na moim Instagramie - Aggiestyl będę pokazywać makijaż i produkty, których użyłam.
Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy używałyście, któregoś z produktów, które wam przedstawiłam, czy jesteście z nich zadowolone, albo czy w ogóle je znacie? Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi i opinii!


2 komentarze:

  1. Widziałam u wielu osób tą pierwszą palete Nude i chętnie bym sama ją zakupiła !! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę paletki The Balm <3
    Paletę z Mua pewnie sama zamówię ale jednak ta ze Sleeka nie dla mnie, nie lubię mozaiek :D

    OdpowiedzUsuń